Fashion PR i fashion business w pigułce

Gdyby nie dziedzina fashion PR wiele marek upadłoby, nim na dobre rozwinęłoby skrzydła. Znajomość podstaw biznesu mody (do zapoznania się tutaj:
http://www.phama.co/category/fashion-business/) jest w przypadku własnej działalności koniecznością.

Wycieczka po świecie mody

Czym kierujemy się, kiedy kupujemy nową rzecz? Czy interesują nas tylko materiały, jakość i cena? A może coś więcej? Coraz szersza grupa konsumentów zaczyna zwracać uwagę nie tylko na mierzalne aspekty produktów, ale także na historie i osobowości, które za nimi stoją. W grę wchodzą także emocje. To właśnie fashion PR odpowiada za to, że Coco Chanel kojarzymy z niezwykłą kobiecą siłą, a markę Karla Lagerfelda z wyjątkową ekscentrycznością. Liczne blogi, poradniki i kursy czekają aż osoby początkujące w biznesie mody wybiorą się na wycieczkę po wiedzę. I uzbrojeni w nowe umiejętności osiągną wymarzony sukces.